SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

BuNgKuS KuiH RaYa

aku lom cadang nak buka kilang bungkus kuih raya yer...
cuma membantu Biro Kebajikan untuk buat hamper raya...
jadik aku ngan senang hati bila x de keje, kenalah bantu...
daripada melangok kat depan komputer ni...boring gakkan....

kak yani sedang berusaha menggunakan alat...
apa eh namanye... 2 3 x cuba sbb x melekat pun...
rupa2  nye kena tunggu lama sikit...



pembungkusan yang pertama...
kuih bangkit...aku tolong buka plstik je...
sbb aku ni ganas, dah lah kuih tu rapuh...
pecah je, kalau aku yg pegang...



ketua biro wanita @ runner gak...
bahagian lekat2 meggunakan karen dia mmg suka...


kuih bangkit  dimasukkan dalam plastik...


kerepek bawang lak...


sebungkus tu kak zura bungkus kejap je....



memandang kan alat untuk melekatkan plastik tu ada satu je...
jadik terpaksalah guna lilin...
cpt sikit siap....



production...timbang menimbang...
dan masukkan kuih...


aniz pun turut membantu...
welcome tu the club...
maklumlah anis orang baru dalam KPYPJ



prod. gunting menggunting lak...
sbb tempat letak biskut terlebih sudah...



dah siap...tgh tunggu biskut lak...



1 comment:

sue perbs.. said...

alat bungkus kerpek gmbr no3 tu nk beli kat mane ek? mahal tak?