SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Muka budak sakit...



aku kalau x sihat ginilah rupanye...
malas nak solek...selekeh je nmpak....
sampai bos aku pun perasan...
asal ngan muka awak tu rin....
bengkak je...ha3...nmpak sngt perubahan kalau aku sakit...
tulah aku ni jenis manja sikit x leh sakit....
padahal sikit je...tp dia punya lemah...
mak ai....mengada2 tahap gaban...

semalam siap gi klinik....
dokter ckp x de benda...heran bin ajaib lah...
x de benda????   tp sakitnye...Ya Allah...
rasa nak nangis  telan nasi goreng pg semalam...
rasa nak pukul2 myhub sbb nasik goreng tu super sedap lak...
setiap kali mkan mmg berdenyut2 lah sakitnye...
makan ubat penahan sakit...
lps tu tido...alhamdulilah bos x de lak tghari tu...
bangun tido, buat air panas...cicah roti...mkn ubat...
solat...lps solat je...semput lak...
asal lak ni yer...adoi hai...dugaan betul...
sesak nafas aku dibuatnye...
tahan jelah...minum air suam bnyak...
alhamdulilah petang dah reda sikit....





No comments: