SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Nangis aku waktu berbuka...

huhuhu...buka puasa yang pertama buat aku insaf
Allah tarik nikmat makan....
sakitnye bila nak menelan makanan....
padahal makan buburje...

sedih betul rasanye...dahlah myhubby x de...
makan sikit gak buat alas perut...
lps tu aku makan ubat...
kali ni aku makan ubat sakit gigi dan tahan sakit myhubby punya...
sbb ubat aku mmg x berkesan...

seharian puasa aku dok sapu minyak angin kat pipi belah kiri..
sakitnye berdenyut2....aku pun x tau aku nak gelarkan penyakit apa yang
aku alami sekarang...sakit gusike....mmg sakit pun...gigi sakitkah....
pun sakit gak...sakit tekak ka...sakit jgak....dan lelangit aku ni melecet...
tu pun sakit gak...
maybe aku nak tumbuh gigi bongsu agaknye...
ataupun gigi aku dah berlubang agaknye...
maklumlah last tampal masa darjah 6...
masa sekolah menengah nurse cek2je...
x de benda pun...gigi aku cantik ok...
tgklah sapa jaga...mak aku lah...
pantang gigi lain nk menumpang siaplah kena cabut
pakai benang tau...sakit sangt...

sebelum tu sebelah petang nye aku ke umah mak mentua...
ckp kat mak sakit..mak ckp letak marjerin..
lps buka letak gak...tp taulah rasa menjerin...
mejerin makan ngan roti...masin2 gitu...asyik meludah jelah...

dalam kul 10 aku rasa dah lega sikit....
perut mula berkeroncang....
makan bubur lagi...baru rasa nikmat...
walaupun bila makanan tu lalu kat lelangit
sangat pedih...huhuhu...

5 comments:

atty's said...

salam ramadan utk erienz..
semoga cepat sembuh ye..

maslinamansor said...

semoga cepat sembuh yer..

Lelangit ada luka kot?

erienz said...

kak atty: tq doakan untuk rin...salam ramadan...

maslina: rasa mmg lelangit luka...tu bila makanan pedas lalu, bercinta nak kenyah...

abah dan mak haqq said...

isk isk..
kesiannya...
pegi la klinik akak oiii...!!
pelok meh..
rindu.. :))

erienz said...

yaty...mai peluk akak sekarang..windu sama kamu...