SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

OmOnG KoSoNg

Salam ramadan...dah lama rasanye aku x update...
maklumlah x de citer yang menarik....
nak cite pasal makanan pun x berapa best...
maklumlah sll buka sensorang...makan pun ala kadarje...
lps tu, makan pun x blh sembarangan....
koorang nak tau aku x leh makan nasi skrang...
semalam aku cuba makan gak...
tp rasa macam telan pasir ok...
sungguh x selesa...nak menelan pun kena bantuan air...
kalau x aku akan rasa nak tercekik...
tu yg kenyang minum airje...
sekarang ni buka kena makan mee ke, kuih je ke...
tu jelah yang blh mkan...
hari ni tekak rasa nak mkn chicken chop...
ngidam lak...itu pun x taulah blh makan ke idak...huhuhu...


pagi tadi aku dah tersedar dalam kul 3 lbh...
kepala berdenyut2, lps tu semput lagi...
aku dah terpikir semput sbb semlam buka minum sejuk...
tu pun first time minum coz cuaca mmg panas terik...
pening ...sbb ptg semalam aku
gi ambik muruku kat car park...mmg panas membahang...

mmg dah x leh tido, kul 4.30 bangun gak...
sbb dah mcm x leh bernafas...kena minum air panas...
makan roti 2 keping...mkn panadol sebiji..
lps makan je...aku trus muntah...
apa yang aku makan td semua keluar...elok je lps hbs sahur....
lps tu aku tido jap, sbb dah x semput lagi...6.15 bangun
nak solat subuh...muntah lagi...huhuhu...
apa yang tinggal dalam badan aku ni...
mintak2 aku dapat sempurnakan puasa hari ni....

No comments: