SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Masih seperti semalam

Assalammualaikum....
selamat berpuasa untuk hari yang ke-3
aku masih seprti semalam...
masih kurang sihat...semalam aku buka beli je...
aku mmg rasa mcm x leh mkn, belilah meehon soto...
bingka ubi dan air tauhu...untuk myhubby nasi briani
dan tauhu bakar....

wah mmg rasa xcited nk makan...
tp beli masuk je dalam mulut....
allahuakbar mmg x leh makan...
sakit sangt lelangit dan gusi aku...

yg blh masuk air tauhuje...
alhamdulilah lah...ada jgk mknn yg blh dimkn...
aku rasa mcm nak ngis je, tgk juadah di PARAM...
mcm2 ada...nsb baik nafsu mkn skrang tertutp
ada jgk kebaikannye....he3...

untuk tarawikh aku masih x dapat lakukan...
baru sekali je aku buat...2 mlm aku x leh buat...
makan lg ubat penahan sakit...

No comments: