SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

NaSiB BaiK SeDaP....berbaloi tunggu....


Bila dah selalu makan kat luar....sampai x tau tempat mana lagi aku dan myhubby nk gi makan...asyik makan kat tempat yg sama je...lama2 muak gakkan...so tanyalah kawan2 yang duk dkt ngan area umah aku...tanya diorang mana lagi tempat yang sedap utk makan...


dekat ngan CIMB Taman Daya...gerai yang kecik2 tu....
walaupun dah lama aku duk dkt ngan sini, 
masih bnyk tempat yag x jelajah lagi....
bos aku yg duk Austin, JP Perdana dan Taman Daya...
semua dah tau,tinggal aku je yag x tau...


 memandangkan cuaca agak sejuk...
lagipun dah dkt kul 7...baik minum air suam...
limau suam 2....

lps tu tgk, mcm ada, nasi gpreng thai, pataya, ayam sambal, petai,
lps tu meehon  soto, kuehtiew kerang, mcm lagilah....

masa aku smpi x lah penuh sangt...
sblum tu member aku ckp, makan kat sini...
oder lambat dapat...yerke....




lps tu dah tunggu dalam 10 minit...
aku ni kan x suka menunggu...
so...suh myhubby oder sate daging 10je....
itupun lambt gak...
dekt 20 minit baru dapat....



dari siang dah lps mghrib baru dapat sate...
aik...mmg lmbtlh...tp x pelah...
sbb nasi goreng yg ditunggu pun mmg lambat....
dan aku takut jnlah sampai isyaklak...takut x sempat mghrib lak...



dalam 7.30 barulah nasi goreng aku sampai...
mmg sedap rasanye...berbaloi lah tunggu lama...



lps tu nasi goreng kampung dan telur dadar pun sampai....
wah mmg sedap.... aku rasa ada udang kering, lps tu aku rasa dia masak
campur ngan air sup....ayah aku dulu pernah masak mcm tu...



kul 7.45...selesai makan...
makan kejapje, nak tunggu tu yang jenuh....




p/s: gi sini, slps membeli barang dapur di Smart
pada hari Jumaat....

6 comments:

eMMe said...

erkkk..jamu mata pun dah kenyang, heeeee

Redbloodsnow said...

hehe...haa nasib baik sedap kan. klo x sedap..kompom meroyan :P

Yan said...

bab menunggu cam ni lah yg selalu naik darah. tmabah kalau tak sedap..

cik.shabah said...

alahai,laparnya kak tgok dishes tu sume ;p

Dilla Ady said...

byk lak termiss entri erin...sori ye..

uihhh...cam sedap giler jek nasik goreng yang erin makan tu..

ishh..ni yg berkeroncong perut nih..

Ummi Iman said...

salam ziarah...
sedapnya satee =)