SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Hantaran

 pelamin ni dibuat khas utk letak hantaranje...
ingtkan utk batal air sembahyang....


hantaran dari peratin pempuan....tema hijau arqam dan silver, disebbkan jatuh cinta kat warna hijau ni, tema baju raya aku dan huby utk taun dpn warna hijau ni...ada berani....hehehe....


hantan ni semua khas dibuat oleh kawan aku dan adik aku, sbnarnye jiran aku sblah umah je....mmg kreatif tul buat hantaran....

 baju kemeje dan seluar jeans...

 sireh junjung...


 kain ela, tema baju raya adik aku utk taun dpn....hehehe...
jimatkan....


 sejadah....


 al-quran....


 wangian....


 tali pinggang dan wallet...ni aku beli kat Metrojaya....


 ni satu2nye makanan yg adik aku bg....yg lain semua barang....


Hantaran dari pihak lelaki....tema biru...














hantaran adik 9 berbalas 7.....







No comments: