SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Malam Berinai

Malam tu, adik bersanding agak lewat, dalam kul 10.00 malam, sbb kompang lambat sampai, stress giler rasanye, blh ambik 2 job kl x leh tepati masa, lps tu siap panggil mak dan ayah aku ckp adik aku yg no.3 kurang ajar sbb suh datang cpt sikit, nasib baik bukan aku yg call, kl aku yg call nk kene hamun ngan aku ni...lps tu siap gertak kl bt kenduri kawin jgn panggil kompang dia, ada kitorang kisah, kami lagi x ingin tau....bersanding pun tinggal adik beradik mak je, adik beradik ayah ramai yg dah balik, sodih tul, lom lagi belah lelaki yang dah balik satu kete...muka laki adik aku  pun nmpk bengangje, sbb lama tunggu kat luar...kite tutup kisah ni, kl diingt mmg sakit ati...so layan gambar...







asal aku gemukz...mmg gemuks pun...


jeng2 gambar dekat, permintaan  Siti Hajar....


2 comments:

Unknown said...

Cantiknyer baju pengantin warna ijou, pic dekat xde ke erienz, xpuas kami tgk..hehe

Eh! tu bkn gemuk tp silap teknik xdan posing...heheheheheh

erienz said...

MMg canti warna hijau tu, raya taun dpn tema hijau, ikutkan ni baju sanding, tp last minute adik tukar, sanding gold hitam...

tulah mcm silap teknk, atau baju tu yg besar, hehehe...