SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

MaJLis LanGSung.....

Alhamdulilah selesai juga majlis kawin adik aku, maybe 3 ~ 5 tahun berikutnya barulah ada majlis kawin lagi, maklumlah aku adik beradik jark umur jauh jugak, aku kawin tahun 2006 dan majlis kawin berikutnya tahun 2011, insyaallah adik aku no.3 maybe lambat lagi, sbb masih bljar, tp x taulah kl jodoh cpt smpai...

 x ingtlah ko berapa sanding, rasanye kul 1, N9, sllnya mmg cpt sandingnya, kul 3ptg dah clear....



 adoi hi, kenapalah adik ipar aku ni mcm x cukup makanje...kurus tul...x pelah nnti suh zuha belajar masak...







gambar aku pun nk letak,hehehe saja... nk tunjuk muka aku yg berpeluh2 sbb kehulu ke hilir...meje peratin aku adik beradik, sepupu sepapat sting sendiri....

No comments: