SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Yassin kat Umah FIL

Minggu lps ada bacaan yasin kat umah mentua,  hari Khamis masa separuh akhir Malaysia lawan Indonesia, baru hari ni nk update...aku gi sana lps keje, ingtkan nk balik umah, tp mak suh datang cpt, takut abah sampi umah lambt, skrang ni FIL dah keje Singapore balik, sbb bos nye dh berapa kali call suh keje sana....abah aku ni keje  bahagian piling bt bangunan, x smua orang leh buat, sblum ni. 



smpai2 smua dh siap, tinggal goreng karipap dan buat air je....yasin lps maghrib, tu yg teruz cancel balik umah, truz ke umah mak jelah....


 aku smbung keje mak, menggoreng, aku puasa khamis lps, telan air liur tgk karipap, nnti ko.... aku buka, ko aku terkam dulu....hehehe....



mak aku claim pakai tanganje, x yah pakai mesin dan pencetak....x macam aku, kl buat sndiri cnfrm x jadik karipap....



 aku buka 4 keping karipap, hasilnye aku angin, almaklumlah aku mana blh mkn kentang, tp makanjelah, dh feveretkan....lps solat mghrib, mak aku suh makan nasilak, alamak pert mmg dh kenyang, tp mak aku paksa gak makan, aku makan gaklah sikit...


 nasib baik ada along, leh tolong...hehehe....



 menu malam tu, selain karipap, beratnye makan laksa...aku x mkn sngt, sbb prt dh ketat mkn nasi....cuit2 kat myhubby nye pingganje.....




gambar orang baca yasin non ado, sbb kamera x bawak....lps tu nk suh myhubby guna hp dia mmg x yahlah...malulah...mcm2 alasan.....





2 comments:

CuTeMiUt78 said...

lama tak pekena laksa....sedap je tgk gambo2 tu

model pakaian muslim wanita said...

wow great post thanks.