SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Bilelah rezeki ku...


Ni masa family day opis hubbylah...
masa nilah nk tgk anak2 diorang, wife & husben....
 nk berkenalan, bual2 mesra...hehehe...
tp aku ni kurang bersosial....
jadik kuranglh berckp dan beramah mesra...
mst ingt aku sombongkan....
nk buat camna, aku ni pemalu...


so, family Sham dan Zam jelh sll aku bual2...
tgk anak2 diorang skrang, smua dh besar panjang...
aku lak? lom ada rezeki...


dalam ramai budak2 yg meningkat dewasa...
terselit bby sorang ni...anak syam...
mak bby ni sll suh aku dukung...
ambik mood nk berbbykan....


hari tu last jumpa masa raya...baru lps hari...
skrng ni dah tegap badan bby ni...
comel sangt, geram tau...
x takut ngan orang...aku agah2 ketawaje...
suka lah...bilelak rezeki aku nk dtg...

masa ni dah nk tido...
bilik x dpt2 lagi...dah nk kul 4 ptg....
bby  dah meragam...sian tgk...
nasib baik ada stroler.....




ni masa raya...bahagia x tgk...
doakan aku murah rezeki yer....






5 comments:

chinta... said...

bahagianya gambar yang kat bawah tu..huhuhu..

Salmi Khairil said...

bestkan, mesti bahagia ajer rasanya...

~Siti Hajar~ said...

Doa byk2 erin, ada rezeki tu nanti...insyaAllah..

Dilla Ady said...

insyaallh rin..satu ari nnti,akan sampai jugak rezki rin..aminnn..

iwannabeumie said...

erin, mudah2an ada rezeki yg ditunggu2 buat kita yg telah lama menanti nie tak lama lg..ameen :-)