SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Geng meroyan kat bowling


sebb apa meroyan, sbb masing2 gumurh x tau nk main.....
gelak2 dulu, ambik feel....
siap search internt tgk cara  main boling....
mengongkan memasing....hehehe.....


minggu dpan hari kamis ada pertandingan boling...
anjuran HQ club...kelam kabut br nk praktis....bukan apa...
kang takut dapat title balingan dlm longkang paling bnyk...
dapat hadiah tau....

 memula yang teror sikit si shidah lah ni....game first dia menanglah.....
80 lbh jatuhan pin, lbh beberapa mata je ngan aku....


 tu dia si shidah buat balingan dulu, mstilah shidah dulukan, sbb dia pro lbh dari kiteorang.....hehehe...


 sian kak asnah, mengengkek bawak bola...x pe kak....
u can do it...


 posing dulu kak sen....




 aku dan kinah berdebar nk buat balingan....
camna sok kl pertandingan ni....
darah gemuruh mest datang ni.....
kinah ni aku tgk ada gaya main, tp bola bnyk masuk longkang,
maybe pakaian dia x sesuai kot masa ni...
almaklumlah pakai jubah, x kan nk ganas gitukan....
terpksalah baling sopan....


 pilih kak, bola mana yang paling ringan...


 poyoje posing dulukan...tp x pe game ke dua dpt ayam....
dengan 135 jatuhan pin...oklahkan, jarang main sangt...
tu yg syoknye....dah lama x main, 
last masa teman hubby 2 taun lps...
tu pun, kl turn aku, aku suh hubby yg baling...
sbb bukan aku nk bertanding...tu yg x ambik port sangt...
lagi pun malas nk rasa sengal2 tangan.....


 shidah dah mula nk ajar kak asnah....
berhenti depan leretkan bola tu kat tengah2....
shidah yang ajar yer...kl laki aku yg ajar yang jenis prolah...
4 langkah, terus baling...jadik yang x berapa nk pro ni..
berhenti dpn tgk garisan tgh, baling.....


aku nk tunjukkn mata, tp almaklumlah hp cap ayam....
x nmpklah kan...






No comments: