SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Makan Petang Semalam...

Aduhi malas betul nk update skrang...
kl mood rajin datang...autopubls smpi seminggu aku buat...
kl mood ke laut...alahi....


aku baruje settlekan fail utk mesyuarat pengrusan....
skrang dh free sikitlah...
hari tu naik je keje...dekat 12 rim keje potostatje...
smpi le skrang...ni dh final...dh x de lagi penambhan...
kl ada gak fotostt sendiri yer...
x koser nak layan....


semalam balik je keje, hubby tanya nk makan pa...
aku ckp x nk makan nasi...
dah hari2 aku makan nasi...kl dulu selang2 gak...
hasilnye, aku dh naik 3 kilo...
mmg terasa gemuksnye...w/pun mmg aku gemuk....
tp ada limitlah...x nklah gemuk mcm dulu lagi...


so hubby ajak makan kat Tebrau City....
aku x tau nk makan apa kat sini...
nasi gak yg sedapkan....
jalan2...tgk2 restoran....
pilihlah ViVo....


 tgk gambar semua rasa nk makan...


 air kali ni, oder satuje...
maklumlah cuaca pun sojukje....
iceblendedcapcino....



 spegeti meetball bolognis....x mcm kat pizza hutlah...
kurang menpati selera...


 jmput makan....


 pizza....


hubby rasmikan dulu...
aku hbskan spgeti...
tp x hbs pun, suh hubby hbskan...

lps tu mmg kenyang giler...
x jelan kemana2 pun, cuma
singgah kedai buku harris...
beli buku soduku.....





No comments: