SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

SaBtu LePaS

 Sabtu lps pun ada 2 kenduri aku atten....
satu kat kg.melayu, satu lagi majlis Ain...
lupalah nama tempat tu Nong Chikke, dekat ngan Court Maut....
sapa orang Johor taulah....



 ni kiranye jiran kat umah MIL.....
peratin 4....tanya myhubby kenalke?
cnfrmlah jawapannye x kenal....
agaknye laki aku ni pemalu...
jiran tetangga pun x kenal....hehehe...
lagipn myhubby secndry school dah duk asrama....
tu yg x perasan agaknye.....


 tu dia, walaupun x buat kat dewan...siap ada MC lagi....
kire teraturlah majlis.....
x yah ko tolak2 kan....sapa nk tepung tawar dulu...
eh...tu mcm aku ngan mak2 sedara je....
main tolak2....sapa nk dulu....hehehe....


 Kiranye jiran MIL aku ni dapat menantu sepasanglah...
yg pakai baju pink ni, si abglah..tp dh nikah dulu....
tp lupa dh berapa bulan...

 alololo....comeinye.....geram tgk...
pandai lak tu posing....


 dalam 2.30 pm aku bertolak ke umah ain lak....
sampi sana, aku parking gile baban jauh...
melecet kaki aku....kejapje kat sini...
ain pun dah hbs mkn, ada sesi bergambar kat dlm umah...
aku x gilah segan lak....gambar atas ehsan dari FB kawan ain...
aku non ado gambar, x sempat nk snap, 
ain dh masuk dalam umah....





 ni gambar kat umah ain....comei....


ni malam berinai...masa ni aku x gi, hujan lak hari Sabtu tu...
selebat2 tidak...payung lak blh tertinggal kat opis...
mohon maaf yer ain, x dapat dtg...



1 comment:

pnsusu said...

musim2 orang kawan bulan ni kan,,,,tiap2 minggu ada...seronok