SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Majlis BerTanDanG


Sorilah yer...gambar ada yg x tersusun....
bertolak lps zohor...hujan jap....
musim hujan lah agaknye....
masa adik aku bertunag pun hujn...
org dulu2 ckp, kl brtunang hujan...
masa mjlis kawin mst hujan gak...
x taulah betul ke x...
tp masa mjlis adik aku bln 10 hari tu mmg hujanje...
ni majlis bertandang mmglh bulan 12 waktu hujan....
hehehe...


peratin 4...peratin yg lama ni lagi menyerlah...
dari jauh dh nmpk orenje...



acara potng kek...


yang ni masa berarak...penuh jalan...
4 kan....mula2 aku sbaris ngan adik aku....
adik aku ckp jgn over yer...
hehehe...hbs yg blkang bkn jiran tetangga ku...
smua belah peratin lagi satu...
tu yg aku duk sebaris ngan pengapit skali..
yg belah family aku tunggu kat depan berteduh...
maklumlh hujan kejap...


umah adik ipar aku ni atas bukit ok...tinggi lak tu...
nasib baik pakai kasut flek...
kl x mau aku berpimpin tangan romantika ngan husben...
kan ada nk termunth tgk aku....




tema biru dan oren...adik aku je nmpk besar...
3 lagi tu kurusje....


sblum balik...kami adik beradik....bangteh je x de....
lps tu aku solat dan balik semula ke kuantan jam 3.15ptg...
sampi kuantan kul 6.00ptg....


2 comments:

Dilla Ady said...

mungkin nmpk besar sbb warna baju tu menyerlah...tpi cantik!

~Siti Hajar~ said...

huhu...erienz apsal cantum2 gambar tu, blur la xpuas tgk...huhuhu