SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Sungguh cantik kamu..terpegun tgk....

alhamdulilah selesai sudah majlis kawin adik aku ni, tinggal majlis umah husben dia je....td dah call aku merengek suh aku ikut sekali, nnti akk pikirkan yer dik...malu ah....bagi pelempang sedas...hehehe...


 aku gerak dari umah slps zohor, ngam2 peratin dah smpi...aku pi makan dulu, isi pert dulu, kang baru snap gambar....


 ramai kat depan tu nk snap gambar....aku bg can dulu...lps tu aku dan yati menyelit nk snap gambar...kenangan kan...sbb tau cnfrm x dapat bergambar ngan perantin ni...jadik ambik gambar peratin je...


 cantikkan...budak ni jarang bersolek, sekali bersolek, wah mmg cantik....mcm kakak dia gak, hahaha...perasan...ain lagi cun lah sbb kurus dan tinggi lampai mcm model...akk ko ni lak, gemuk dan pendek....hehehe....ada aku kisah...asal suamiku sayang....btul x ain?????


 ni utk acara potong pulut, tp aku dah balik...huhuhu..


 nk datang sini berjanji ngan si makhaqq ni....lagipun kami dah lama x jumpa...tgk2 pregnen si yati ni, dah 6 bulan pun....x lama lagi haqq nk dapat adik...dh mcm aku  pregnen sekali...nk samakan????


 x lupa jugak guest book, ucapan untk adinda sayang....


gambr akhir sblum mkn beradab....dan aku pun nk balik, ok en rudi, jangan lupa jaga ain ngan baik, jangan bt ain nangis, dahlah budak ni cpt cengeng....asal gaduh lari kat umah aku, dulu2lh, ni dah kawin dah x delah kot....hehehe...macmlah suami ain ni baca blog aku....






8 comments:

pnsusu said...

suke tengok pulut kuning tue........

menarik

Dilla Ady said...

cantiknye...adik rin ke ni?

btul tu, pulut kuning tu cantik btul..

erienz said...

pn.susu: jarang orang buat pulut kuning utk acara potong kek ni...tu yang nmpak lainlah...

erienz said...

dilla ady: cantikkan...tu yg snap gambat tu, x dpt rasa, gambar pun jadiklah....hehehe..

~Siti Hajar~ said...

betul la erin, comel sggh si ain tu, muka manis, ye la sama cam kakak angkat dia tu...hehe

erienz said...

Siti Hajar: jangan puji lebh2 kakak angkat dia ni, hehehe...mmg cantik budaknye, kenkadang tgk adik rin ni mcm anak mami pun yer...

Anonymous said...

http://everyoneweb.be/spymobile1986a124/#cell_phone_spying_software_free_download cell phone spy sim card reader [url=http://everyoneweb.be/spymobile1977a213/#selena_gomez_in_spy_kids_3d]track my phone via gps[/url] monitor cell phone calls text messages text spying software free tracking software for mac http://everyoneweb.be/spymobile1985a285/#mobile_spy_free_download_for_samsung free online satellite cell phone tracker [url=http://everyoneweb.be/spymobile1979a20/#himym_season_7_episode_3_online]monitor cell phone calls for free[/url] spy kids 3 trailer german how to track a cell phone with number spy cell exposed http://surveys.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=3400400#spy_free_tracfone_mobile_sms free spy phone software india [url=http://surveys.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=3400427#baby_video_monitor_ipad]phone trace 4 reviews[/url] phone tracker for iphone 3 free download spy phone number use gsm spy device
http://surveys.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=3400340#spy_programs_for_droid_phones [url=http://everyoneweb.be/spymobile1971a146/#mobile_spy_sms_freeware]mobile phone spy devices[/url]
#disney_cars_2_spy_train

Anonymous said...

[url=http://is.gd/8XYD8Z][img]http://stomsk.ru/pics/spymobile.ol1[/img][/url]
[url=http://archive.org/details/spiremfebur] How To Install Spy Software On Cell Phone [/url] [url=http://archive.org/details/beicenoco] Spy Kids 3 [/url] [url=http://archive.org/details/lielukobout] How To Install Cell Phone Spy Software Remotely [/url] [url=http://archive.org/details/tustionasi]Find Sprint Cell Phone Location[/url] [url=http://stp-hq.webs.com/apps/profile/109034678/]Mobile Spy Sms Freeware [/url] http://musicgrandeffect.webs.com/apps/profile/109034678/ spy vs spy xbox 360 how to make a spy camera with a cell phone camera wireless mini button camera hidden video 100 free cell phone tracking online selena gomez on spy kids 3d game over
Free Sms Spy Any Phone
Himym Season 8 Episode 11 And 12 Review
How To Spy Cell Phone Text
http://www.agriturismoserine.it/index.php?option=com_guestbook&view=guestbook&Itemid=0&lang=de http://rmhjnhx.liupf.nxrlecd.tcsq.qypvthu.loqu.forum.mythem.es/ http://fitresponder.wordpress.com/recomended-reading/ track cell phone free location cell spy beta programs phone tracker android
[url=http://archive.org/details/slincaemehea]Phone Call Tracking Software Download[/url] [url=http://archive.org/details/contcenocul] Mobile Spy For Blackberry Free Download [/url] [url=http://bexshexes-thepodcast.webs.com/apps/profile/109034678/]Monitor Sms Messages Free [/url] [url=http://archive.org/details/lingtrowypin]Spybubble App Blackberry[/url] http://rootsacs.webs.com/apps/profile/109034678/ can you find a cell phone with gps spy sunglasses logan review cell phone spy downloads monitor my child s cell phone use cell phone spy tracker download free ultimate bluetooth mobile phone spy software