SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

SaMpai kampung...


Majlis hari Sabtu, aku brtolak dari Kuantan kul 8.30pagi...
sampi dalam 11 lbh...adik aku tgh bersiap...
kali ni adik aku dimakeup oleh bos dia sendiri...
10q mama...cantik...


adik aku yg telah disiap makeup...
satujam agaknye...aku sempt lelap jap....
ngntuk betul hujan2 ni....

sama x muka kami...


majlis belah adik ipar aku ni...buat peratin 4...
yang baju biru tu abg ipar adik ipar aku...
bersiap kat umah family aku je...


jiran tetangga siap menunggu...
lps zohor gerak...
kali ni sedara mara x de...
semua ada keje memasing...
x kisahlh...lagipn dekatje....



peratin yang dah 5 taun...lama dah erk aku kawin...
tp mcm baru je...hehehe...sile muntah....


menyerlah oren coklat ni...
dari jauh nmpk peratin lama je ni...


kan senag naik motoje...



rambutan kat umah jiran adik ipar aku....



2 comments:

eMMe said...

erienz, 5 tahun dah kawen ek??? rasa cam Erienz baru je kawen hehehehe.... janji bahagia kan...Zuriat tu pasti ade, dgn izin Allah, InsyaAllah, same2 menanti saat itu....

eT said...

cun pengantin baru...
adik me pon suka kaler oren...verangan nk wat kaler oren tu..huhu