SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Abis meeting ni yang paling best.....

awal2 pagi aku dah pastikan bilik meeting settle...selalunye meeting yang melibat kan ceo, dihandle oleh Pegwai khas CEO, tp memandangkan kakak tu pregnen, aku lah ganti....giler neves, 

 aku idoklah nk cite pasal meting ni...tp insyaallah kerjasama akan terjalin antara KPYPJ dan Universiti Malaysia Kelantan....


 semua lelaki...aku je wanita...sensorang kat situ, jadik tukang ambik gambole...yang pakai blazer dari UMK, yang selbhnye staf KPYPJ


 aku nk cite pasal ni, ni yg paling best ada kene mengene ngan aku, sbb aku yang arrange kan tempt dan menu...tp ceo punye menulh...makan kat Restoran Singgah Selalu kat Danga..
tp mcm silap lak, aku oder menu makan malam lak...patut kite memperkenalkan masakan di Johor, cthnye asam pedas ke....x kisahlah janji sodap....ni waktu lunch yo...



 ikan siakap 3 rasa...


 isi ayam masa manis

 sotong goreng tepung, ni sedap...rangup, mcm makan snek...lps tu ada tom yam, ulam2an, sambal belacan, sayur kailan...


dessert...buah2an jelah...siap bungkus mana makanan x hbs...bayarkan...rugi tau x abis...


adapun terselit gambar aku ni, eh lupa nak bagitau, oren jus tu mmg sedap giler, dah kenyang mato pun kuyu...nk tido..zzzzzz...




1 comment:

CuTeMiUt78 said...

wah.. tang makan tu yg sedap..