SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Pepagi dah keluar umah.....

Salam pagi sabtu, selamat bercuti sempena hari wesak, pagi tadi lps je bersilat membasuh kain baju, dalam kul 8 gerak ke umah makabah....sbb makabah nak ke Shah Alam jumpa adik ipar aku yang belajar kat sana...


ni adik ipar aku, jaja, gambar ni masa konvo degree thn lps bulan 10, now smbung master...ok lo belajr rajin2...keje part time pun dalam UiTM...asal lps bayar duit kete oklah....


 sampi larkin awal lagi, tiket kul 9.30, so kite sarapan dlu, dah lama x gi larkin ramainye orang, dulu time bujang larkin nilah tmpat yg sll aku gi, almaklumlah aku x pandai bawak kete bas je lah transport nk gi jenjalan...balik kg lagilah kene naik bas kan...kl jadik penunggu setia mmg dh biasalah...3 4 jam tunggu pun x kisah...bas ni biasalah x menentu, nak2 kl jem....lambatlah smpi...le ni dah 6 tahunlah aku rsa x naik bas, sejak kenal hubby....hehhe...



 aku with hubby...muke waktu pepagi, mcm x mandije...hehehe...
nmpak x teddy kat blkang kiteorang...diorang ni couple...adalah aksi pujuk memujuk, dahlah hubby  jrang sngt masuk ke larkin ni...so dia nk tergelaklah tgk aksi couple ni...siap teriak kat makwe came to papa2x..adoi nk muntah dgar, lps tu dgar ayat2 cinta lagi...ceh aksi si teruna memujuk si dara...




 yang ni si couple sopan sikit...bawak teddy bear sama besar dah ngan dia...orang lalu smua tgk...husben ckp x malu ke bawak...aku ckp buat apa nk malu...suka adalah...sbb aku pun pernah gak bawak teddy bear naik bas...warna biru lagi...hehehe....



 9.30 bas smpi...mak abah terus naik bas...dalam 9.40 bas dh gerak...ok lah on time...x lah tunggu lelamakan...sbb menunggu adalah satu penyiksaan....




babai mak...babai abah...sok dah balik JB semula...tp adik aku antar naik kete...mak abah gi Shah Alam saje jenjalan....sbb kat JB ni dah x tau nk gi mana...mcm aku gak..lps ni nak gi mana...gi Angsana jelah...lps tu makan kat singgah selalu....lps tu gi kipmart beli buah...kul 1 sampai umah...kl gi shah alam dah smpai rasanye....




No comments: