SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Pagi yang hening...


Hari pertama tido kat hotel, leh aku tersedar kul 3pg...huhuhu, x leh tido,
itupun aku tido2 ayam...lps subuh je ngantuk Ya Allah..tuhanje yang tahu...
tahan je mata ni...nasib baik pagi tu menikmati angin laut...

 7 pagi dah kene kerah buat senaman...
cantik pemandangan.....



nyaman menghirup udara segar...




senaman yang diketuai oleh penceramah tu sendiri Pak Ya.....

 subahanallah cantiknye...


 masa senam tu ada game....kl x de pasangan lari kat tiang ckp i love u...



lps snam, apa lagi...santapan yang menyelerakan....


aku bersama kak zurin dan ani...



6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ohhh seronok nyer!

eMMe said...

seronok! lame tak menikmati suasana begini di tepi pantai yg indah.....

10 Jun balik Jelai! InsyaAllah...
jom date Erienz~

Zie Madini said...

best nyerrrr. lama tak ke pantai..huhu

erienz said...

mrs edy: mmg seronk sngt, x stres pun...hepi je masa program...

erienz said...

emme: rin balik rasanye, tp 10hb tu mcm x de kat jelai, apa2 pun nnti kite caling2 ok...

erienz said...

zie madini: jom datang sini...ajak bby melancong...