SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Epy BeLatEd BeFDaY 2 My HeRo

aduh hi....bile x de mood nk berblogging, nk ucap befday kat orang tersayang pun aku malas nk buat, ni mood tgh mencanak...aku buat sekali utuk seminggu, sbb aku yakin, mood akan kembali merundum, sbb minggu dpn aku banyk keje kene settel....minit yang bnyk dan presntion hala tuju akademik...

aku nk ucapkan epy befday buat suamiku Afandi M Salih yang ke 35 thn pada 24/4....moga sayang menjadi suami yang soleh, sentiasa menyayangi diri ini, dikurniakan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur....

x lupa juga buat ayah yang tersayang....Mustafa Johari yang ke 58 thn pada 28/4...selang 4 ari ngan menantu...hehehe...linda juga nk ucapkan selamat hari lahir wat ayah...moga ayah sihat selalu, dimurahkan rezeki dan sentiasa dalam rahmat Allah x lupa juga dipanjangkan usia ayah....

ujung bulan ari tu aku balik kampung, so pakat ngan adik sambut befday ayah pada 28/4...


 kek beli kat Bahauje...Cheese Cake...1/2 kilo, 
x leh beli bnyk2 sbb bukan penggemar kek...

 asal duk jauh tu...


 makan pizza je...nk ajak ayah keluar susah sikit...bukan maupun....



 kfc pun ado...


 ayah sporting meniup lilin...sbb masa smbut ni pada 28hb...asben aku x yahlah, dh lps...


 bangteh yang menyibuk...mcm sambut befday dia lak...pasang balik lilin, sbb dia nk tiup...


acara potong kek....

hadiah aku bagi sehelai kemeje wat ayah...dan myhubby kasut keje ye...dah lama x tukar kasut keje...kasut hantaran kawin ari tu sampi skrang dia pakai...pnyelah cermat...aku dah berapa pasang kasut masuk tong smpah...hehehe...



No comments: