SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Result PeSaS 2012

Orang lain dah update aku baru nk mula ni...hehehe...sukan PESAS yang dianjurkan olh KPYPJ di organize bahagian Kemahiran....bermula pada 13 ~ 15 April 2012, huhuhu dah lama tu, cite dah basi....soli....x kire aku nk cite gak...

spt yg diketahui, aku masuk sukan bowling  dan ini merupakan pestime aku masuk sukan yag dianjurkan oleh syarikat, hebat kan aku, x pernah nk atten acara sukan...sbg penyokong pum idak...tahun ni insaf sikit...hahahah....

 acara aku hari Jumaat lps solat Jumaat....so hari sabtu aku x hadir sbb ada keje sikit,
hari ahad aku datang awal pagi...nk bg sokongan kat kenkawan kan...


 acara pagi tu badminton  dan futsal....

 tgk gak futsal wanita...x sanggup aik aku nk masuk...
cam ganaz semacam je...

hari sabtu lak game spt ping pong, dart, sepak raga bulatan dan karom...


 yes, aku pasukan ijo....


 halimdo dan kafindo...diorang ni pun blogger gak... tp malas nk letak link...
team merah adalah bisnes dan Institut Hospitaliti...


 perbarisan...warna oren ni sngt cantik...ni team kemahiran....

team biru pasukan Institut Teknologi Perindustrian.....


 my bos & big bos....


 sukenye diorang ni...


 alhamdulilah semua acara ada tempat....


 alamak x nmpk... nk bagitau...aku dapat no.3...walaupun x gi training....


 yang 2 lagi shidot nye...no.3 gak.. acara dat dan bowling...


 kami dapat tempat pertama, ibu pejabat dan Kolej Islam Johor..


 hadiah berupa piala pusingan dan wang RM1000
 tempat ke-4

 tempat-3



tempat pertama..yehyehyeh...bergegar gambar aku...
almaklumlah melompat keriangan....tmpat ke-2 kemahiran, kalah 1 mataje....

sempt juga aku bantu kemahiran wat buku program....




2 comments:

eMMe said...

tahniah! teror tu, No.3 pun.. dpt hadiah duit belanja la Eriez~ heeee~

Erienz, maybe tak jadi balik Jelai hujung bulan ni, coz kenduri jiran telah pospon ke suatu tarikh yg tak pasti... my SIL nak dtg umah, yahoo~
heeee~

Erienz, sihat ke? miss u darling~

erienz said...

ok lah kan, buat rin yg jarang bersukan ni...hehehehe...dtglaj JB leh rin belanja....