SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Penat o....

Lps sarapn masuk kelas semula, kali ni xtiviti banyk kat luar...

 memasing mendengar arahan dari Pak Ya....



 kami pun bermula...kami bagikan 2 kumpulan, 
1 group ke tepi laut, group aku kat area depan hotel...
rupa2nye mmg kat kawasan situ pun, aroud 2km....


 ada 12 soalan, masing2 ada peralatan canggih kan, keluarkanlah segala hp, i pad, galaxy...x yah salin soalan tu, snapje...lps tu baru tulis jawapan...


 group kami first hantar, dari 12 soalan 6 je betul...
xpelah, adeeb bagi task ke-2 lak...


 guna barang tebuang hias bagaikan puteri....


 cantik diorang hias aku...nak gelak aku tgk...


 tu dia dalam masa 1/2 jam buat benda alah ni...


 lagi sekali aku tunjukkan gambar aku....nk entprem lbhkan...


semua orang bag markah...game ni x tau sapa yang menang...
lps tu kami berhenti rehat utk lunch....


1 comment:

eMMe said...

hurm....Erienz jadi model ek, hehehee~ best la, kan...enjoy kalo kursus camni...takla stress dok kematu dlm kelas, heeee~