SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Aku JuMpA AnAk OrG PuTiH

Aku jumpa anak org putih masa hari last seblum aku cuti raya...
comei sngt, x takut orang lak tu....he3..
klu aku bawak balik ok gak...nangis maknye nnti...
panggil bby ni rifqi...




see...mcm anak orang putih x...rambut perang...
umur 1 1/2 thn...tp mmg tinggi budak ni...
comeikan...sbnrnye mak dan ayah nye melayulah...
tp maknye keturunan cina...
ni anak kwn opis aku....Aniz....


ala comeynye...geram aku tgk...
manja lak tu...


main cak2 ngan mamanye...



menyelit kat situ...terkena bucu meja...
nasib baik x nangis...

yang paling best bila aku tanya rifqi....

aku: rifqi dah makan
rifqi: lom...
aku: rifqi dah mandi
rifqi:lom....

semua ko tanya dia jwb lom...


tp satu je aku tanya...time tu rifqi asyik pegang seluar dia...

aku:rifqi yak  yer...
rifqi: nganguk...

mamanye dah menjerit....ha3....




No comments: