SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

SeLaMaT BeRHaRi RaYa

Assalammualaikum....Selamat Pagi
Aku dah mula cuti start semalam lagi...
maklumlah ada benda lagi x settle mengemas lagi....
so semalam adalah yang terakhir utk mengemas....




Hari ni mak dan ayah aku nak datang JB...
pelikkan, patut aku yg balik kg...
ni x famili aku datang JB....he3...
sebenarnye adik2 aku nk coping kat sini...
x taulah ada kedai bukak lagi ke x....
lagi satu sbb nak hantar baju raya....
aku sejak kawin mmg beraya belah myhub...
raya pertamalah...lps tu baru  balik Kg Atok di Kota tinggi...
dan lepas tu baru balik Muar dan  N. Sembilan....
kali ni aku cuti sampai 16 September 2010....
lama giler aku cuti...huray....






Kami berdua mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri....
mohon maaf kepada semua pembaca blog Bun & Butter...
mybe ada tersalah catatn yg menyinggun perasaan pembaca....

MOHON MAAF ZAHIR & BATIN....

Kami juga berharap Hari Raya kali ni membawa 
sinar baru kepada semua bloger2 dan silent reader 
balik kampung hati2, ingtlah orang yg tersayang....

SAYANG KAMU SEMUA...



No comments: