SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

JuAdAh PeRtAmA di UmAh MeNtUa- PaRt 1

Aku rasa akulah paling xpress post entry raya..he3...
sekrang ni aku kat umah sendiri...sbb tu sempat...
aku sejak kawin, mmg aku akan beraya belah myhubby...
lps tu baru balik kampung aku...
sllnye solat Hari Raya di rumah sendiri...
lps tu baru gerak ke umah famili mentua...


ada kah kami sedondon...mcm x sama je...
ada kisah kelakar tentang baju aku ni....
nnti aku bg tau lain episod...
apa2 pun Selamat Hari Raya Aidilfitri....





Bila sampai umah mak....abah suh cari ketupat..
wah mmg aku nk makan ketupat...
walaupun pagi td aku dah mkn  roti...
cicah ngan sambal tumis dan sambal goreng...
dahlah menantu nye x tolong...
bukan aku x nak datang yerk...
sbb famili aku datang umah...dan
aku bertungkus lumus masak gak...
walaupun x pandai masak...




ayam masak merah...



nilah yang paling aku suka...sambal goreng...
aku rasa aku dah pandai buat sambal goreng ni...
walaupun x sesedap mak mentua aku masak...he3



rendang daging...



kuah lodeh



dan ketupat....



yang ni aku x pasti nma ketupat ni...
 dlmnye  pulut dan ada kacang merah...
aku x mkn lah, takut perut aku berangin...
tp mmg semalam pert aku angin je...
sbb dalam sambal goreng ada kentang...
aku mmg alergik mkn kentang...
mst angin lps tu....tp aku belasah je makan...
kan lumurlah ngan minyak angin....




1 comment:

armouris said...

info tentang perut berangin di SIHAT SELALU - Masalah Perut Berangin