SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

DaH LaMa x KeNa.....

Selamat pagi...
wah sempat lagi aku nak post entry pepagi ni...
ni kisah semalam....petang semalam aku gi fitting jubah...
maklumlah x lama lagi KPYPJ ada majlis konvokesyen yang ke-13...
so aku adalah salah seorang AJK Jubah.....
waktu pagi dalam kul 9.30 fitting jubah di kompleks Islam...
aku dan aniz fitting jubah YB Zainal....
gila speed anis bawak...maklumlah dah lambat...
nasiblah  sempat...kalau x sempt mmg pagi ni kena pegi sekali lagi...
terkejar-kejar aku dan aniz...nasib baiklah YB lom keluar...
masuk2 je...YB terus tanya anak awak dah berapa?
wah YB ni masih kenal aku lagi....maklumlah YB Zainal
adalah XCEO KPYPJ...akukn duk HQ....sll jumpa YB....


Lpas tu aniz dan kak ti ajak gi Nusajaya lak....
aku berbelah bagi seh...dah janji ngan 
kak ti minggu lps utk hantar hamper...
aniz lak..x kan nak bawak jubah punya banyak dan berat tu....
nasib baiklah kak ti menawarkan diri utuk bawak kete dia 
dah sekali hantar hamper raya....tq kak ti....


sampai SUK dekat kul 12....hantar hamper raya dulu....
temujanji utk fitting jubah adalh ngan YB Ahmad Zahri...
first time aku masuk sini...punyalah besar opis ni...
dah lah aku pakai tumit tinggi...gile kentang lenguh kaki ni...
kiteorang lalu pejabat exco....sekali terserempak ngan 
PA YB Maulizan, siap ofer suh fitting jubah....
wah sudah bagus ni walaupun x  de buat temujanji....
kiteorang ckp jumpa YB Ahmad Zahri dulu...
nnti kiteorang ke opis YB Maulizan lak...
sampai sana YB Ahmad Zahri x de...tgh meeting...
x pelah kite jalan mana yg ada dululah...
settle fitting jubah YB Maulizan....
lpes tu gi opis Datin PAduka Zainon lak...
walau pun satu bangunan gile jauh nak menampak..
dah lah x tau....kiri ke kanan....
x de belah kiri, ke kanan lak....
pengalaman sunggh...
Datin Paduka pun meting...
tunggulah kite orang smpai hbs meeting...
kul 2.15 baru hbs semua fitting jubah....


Ni aku nak citer, sbb dah lama aku x bergerak ke sana kemari...
sebelum nk bangun sahur...nk ngis  kaki aku kena simpul biawak...
sakit wo...dulu time anak dara aku sll kena...
bla dah kawin ni....aku jarang nk jalan2....
mmg sakit....terguling2...mmg dah lama x kena..
ni sbb aku jalan pakai tumit tinggilah ni...
huhuhu, lps ni aku pakai sandle jelah...
x kiralah nk gi pejabat kerajaan ke x...
yang tanggung sakit aku....huhuhu...
x sangguh....



3 comments:

maslinamansor said...

padatnya hari semalam...

attyfir said...

bz sokmo hah..

erienz said...

maslina dan atty's: tulah walaupun dah nak raya tetap busy uruskan tugas2 akhir...yg pasti esk dah mula cut..yahooo....