SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Beraya rumah kenkawan opis

Assalammualaikum...
Ahad lepas aku sempat beraya rumah kenkawan opis...
ada lagi tempat yg x sempat gi lg...
tgklah hujung minggu ni lak...
perancangan beraya ni dah lama dibuat...
aku dan yati telah set tarikh pada ahad lps...
kalau aku gi myhub mmg x berayalah..
seganlah kalu berdua...reramai lagi best..

tiba hari kejadian, si yati lak lambat...
sbb anknye x sihat, demam...
oklah...umu dan apai serta ain
dah sampai umah aku dalam kul 12tgh..
oklah...aku pun adalah masak spegeti dan karipap...
tunggu2 si yati macam lambat je..
geraklah dulu ke umah kak roha...
janji ngan yati tunggu kat masjid saleng...
kiteorang lom sampai umah kak roha yati dah
call dah sampai masjid saleng...alamak camna ni...
so yati decide ke umah kak adik dulu...
kiteorang beraya umah kak roha...

pasangan yang bakal di satukan jumaat ni...
selamat pengantin baru...

adikku ain...



wajib posing kat umah aku yer...


rumah kedua, Pn. Roha dan En. Rafi...


rumah ketiga-umah kak zurina...
makan spegeti...sama kat umah aku...


Lps tu umah kak zaidah...k.zai x sihat...sian dia...



lps tu umah kak ina...di Saleng...
dapat gak gi umah baru kak ina...


ni umah kak zurina...tgk aku dah x sabar nk mkn spegeti...




en. apai...sedang menuangkan air utk buah hati...



nk dekat maghrib kiteorang bergerak balik semula ke rumah aku...
yati x dapat datang ke umah, dah lewat sngt...
lagipun anaknye x berapa sihat....
nmpaknye lain kali eh datang..
jangan ko x datang sudah ti...
penat akak masak spgeti dan karipap utk ko tau...huhuhu...


lps tu call bos kecik....tp x de kat umah...
call salleh, alhamdulilah ada....
lps solat maghrib, kiteorang gerak ke umah salleh...
kul 8.30 mlm tamatlah ziarah ramadan...
insyaallah akan bersambung siri berikutnya...





3 comments:

maslinamansor said...

Banyaknya rumah pergi beraya dalam 1 hari?

erienz said...

itupun masih ada yang x berkesempatan gi lagi..

erienz said...

itupun masih ada yang x berkesempatan gi lagi..