SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

OpEn HoUsE umah HJ BOS

MMg hari Jumaat lps adalah hari makan sedunia...
lps makan pagi dengan bnyknye...
ptg umah bos aku lak...
dah lah hujan lebat...sejuk lagi...
staf lelaki dah gi awal, lps Jumaat trus gi..
ingtlah nk tumpanglah kan...
tp hampeh...semua dah gerak ke sana...
jadik lambatlah gi...tunggu hujan reda...




lps tu sibuk orang call aku ckp kat mana...
x datang ke, aku jwb...PA wajib datang tau...
x kiralah hujan ke, ribut petir ke, banjirke,
mmg aku akan datang umah bos aku ni...




semalam berbincang kat bilik bos kecik...
penat buat umah terbuka ni...
siap ckp kalau aku anak dara mmg suh 
aku duk umahnye tolong kemas...
wah!!!ditanggung beres bos...
asalkan ada habuannye...he3..
tp tulah x leh kan...aku kan dah kawin...ha3...
lps ni bos kecik lak buat umah terbuka...
nak panggil saya tolong ke?he3...




 tuan rumah Hj Bos dan isteri tercinta...


 wah mereka sampai dulu,


 asal tu... tunjuk jari satu


 kak ina dan kak anur


 izz dan anizz


kami yang suka bergambar....


dah kenyang apa lagi..baliklah...
tp ada menu yg baru aku rasa...nasi sankist...
sedap oi...x muak makan...









No comments: