SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Persiapan sebelum JAMUAN HARI RAYA

Hari ni aku sibuk ngan persiapan untuk 
jamuan hari raya  ahli HQ Club..
majlis berlangsung pada hari esk...Jumaat...
so...tugas aku dan rakan2 di tingkat 4 
untuk menghias dewan dengan tema hari raya
tu wajib lah sbb jamuan hari raya kan...




aku rembat kad hari raya kat opis tingkat 2...
ha3...percaya ke aku rembat...x denye...kenalah mintak ijin...
lps tu ambik ketupat...maklumlah kat tingkat 4 dah x de bunga...
bunga tu pempuan yer..staf pempuannye dah kurang...
kalau dulu ramai...mmg meriah...bulan puasa mesti anyam ketupat reben...
tu yg taun ni x buat hiasan hari raya...jadik...
kenalah pinjam kat tingkat 2....




ni Rosdi...bab2 PA sistem mmg pro...
suh je dia buat...mst dia tolongnye...





memandangkan pempuan yg ada x cukp tinggi...
setakat 5 kaki 8 inci...mmg x sampai nk sangkut...
so Rosdi gak yang kena buat...





kosongjekan...
tgk...

jengjengjeng....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nk rahsia2 konon....x de maknenye kan....



cantik x...banner sunggh simple...




ahli2 HQ CLUB KPYPJ...
tgk nama aku...ERINSANTIAGO....gelaran aku kat opis tau...




ni nk buat atap yer....guna polistrinje...
lps tu cat...masa ni dah nk dekat kul 5..
aku x leh nk tunggu...jadik nk tgk hasilnye...
esklah....kl sempat... aku snap gmbar...
mklumlah AJK wanita...wajiblah duk dapur 
potong2 apa yg patut...






nilah ahli tingkat 4...yang baju hijau tu Ustaz Asri...
beliau dan kak Indera naik atas turt bantu... 




yg baju kelabu tu bos kecik aku...
bos besar duk tingkat 2...




ni Mariam...pelajar praktikal dari Politeknik Melaka..





Aniz...ahli hq club yang baru...






meja letak makann...





p/s: ok kite sambung esk lak....
ni semua persiapan sblm majlis....



No comments: