SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

RuMaH SeDaRa MaRa - part 6

Raya kali ni rasa x puas melawat sedara mara di n9...
maklumlah baru smpai raya ke-3 balik Jelai...
esknye,masa tgh braya dpt berita kematian...
dah balik Kota Tinggi balik....
cuma sempat singgah 3 buah umah je...
tu pun umah mak teh, umah pak ngah dan umah kak lang...
umah kak lang singgah jap je...semua sepupuku belah 
kuala pilah ada..perancangannye mmg nak beraya kat umah Jelai..
tp x sempat dah nk kena balik kota...salam2 kat situjelah...
gambar pun, bila rasa x tau malu tangkaplah gambar..
kalau tiba time malu x delah tangkap gmbar...he3
mana yag ada jelah yer







ni kat umah makteh dan pak teh 
di simpang empat....makan mee kari...


tunang adik (Jem), adikku no2 (Juha) dan no.3 (Nadia)




gambar wajib tuan blog dan suami tercinta..


p/s: umah pakngah dan umah kak lang x sempat snap...



ni umah sedara belah tunang adik...kat air tawar 3...
pegi ngan sepupu2je...sbb mak ayah sibuk masak 
untuk kenduri arwah malam nanti...



landskp kat umah makcik ni sangt cantik...
kalau x silap jadik umah contoh landskap tercantik...
aku pulak lupa nk tangkap gambar landskap...
asyik tangkap gmbar budak2 ni...


adik dan tunang...



memandangkan dah balik kota tinggi semula...
kenalah beraya di JB lak...gilah umah sedara mara di JB



ni kat umah mak itam...
sebelum tu singgah kat umah pak uda...
sedara mara aku ramai kat Saleng ni...
tp yg ni je ada kat umah...
yang lain semua gi beraya....




Lps beraya di Saleng...gi Felda Taib Andak...
gi umah atok...adik beradik ngan atok mok...
aku ni sedara mara ramai...susah nak xplain...
lps tu kami balik JB...famili aku trus balik Jelai....


ni kat umah atok...kat Felda Taib Andak...


malam...adik beradik belah myhubby datang...
emak abah, famili along dan angah dan jaja...


ni kat umah aku...umah kecik kan...
terpaksalah duk bawah..



aku suka tgk gambar ni...






No comments: