SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

UmAh Atok di Muar- part 5

Seperti perancangan, raya ke 3,
kami sekeluarga balik Muar...tgk atok belah ayah lak...
atok aku kawin 4 yer...yang x de masa tu...
wan  aku nombor 2...pak teh aku bawak balik  umah barunye...
lagi pun wan aku x berapa sihat....


kampung Telok Rimba....


sawah yang menghijau...


nilah umah atok2ku...


atok ayah bersama Wan Nah dan Wan Tua


nilah atok mok aku...
bini no.4....


perkenalkan yang power....atok ayah....

aku masih ingt lagi...masa kecik2, mmg seronk balik kampung...
sbb dapat jumpa sepupu yang ramaikan...
tp bila time nak salam atok ayah ni...
mmg aku kalau blh mmg x nak salam..
sbb atok ayah aku suka geletek aku...
mmg x tahan geli...aku taulah masa tu aku comel...
perasan....tp atok ayah aku akan geltek aku sepuas2nye...
sekarang ni atok ayah dan wan2 yang lain
x berapa sihat, maklumlah umur pun dah meningkat...
dah 80+....dah uzur sngt....






2 comments:

Kaff said...

dah besar tak kena geletek lagi ke :P

puterikurekure said...

mak aih...memang power ok. 4 tuu...hehe.

slamat hari raya erin! maaf zahir batin ye.