SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Bekpes orang berpantang


Nilah bekpes aku  MC seminggu, cuma yg hari first tu makan mehon pedas dan karipap kentang, terus serik nak makan, hubby beli roti gak...makan cicah milo...kl ngadap hr2 benda yang sama, boring gak, apa kata jadik budak2 jap...mcam2 perisa ada, milo, koko krunch, hony star...makan bersama susu fresh, tp rasanye aku mcm alah ngan susu ni, kadang2, sakit pert..tp dh x de benda nk makan aku makanje...sesekali makan biskut gak...

waktu lunch nnti aku masaklah nasi, hari ni ingt nak masak ikan masak kicap dan goreng sayur....

hari ni last aku mc, sok dah start keje, mesti bnyk keje yang menanti ni...x lama lagi nk meeting BOD...bersiap edit mengedit..




2 comments:

eMMe said...

hurm.... seminggu dah pun berlalu.. hampir habis pantang... skali skale pekene makanan budak2 best gak pe... utk kebaikan diri kita gak kan Erienz... sume org nak tgk Erienz segera sembuh... esok boleh la masuk opis..mesti org opis dah rindu, hehehehe~

erienz said...

emme: dah rasa x sabar nk gi keje, bos pun dah tanya bile nak masuk keje...

tulah emme kl x berpantang mmg x lah nk makan mknn budak2 ni...x pelah utk kesihatan dlm jangka masa yg panjangkan...kang sakit sblm waktunye...x nakkkkk....hhuhuu...