SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Biler hari jumaat, mulalah rindu....

aku ni tiap2 jumaat rindu...
rindu nak balik kampung...
kl lah blh balik kg. tiap2 minggu..
alangkah bahagianye...

whindu kat teratak ni...
suka lepak kat dpn umah..
hari tu balik, teratak ni baru je siap...
 ptg jumaat je smpt lepaking kat sini...
sabtu ahad sibuk ke hulu ke hilir...

whindu teratak ayahanda dan bonda...

whindu gak adik2 aku yang kecik lagi ni...
bangteh dan nisha...


alahi gambar mak aku ni..muncung lak...
tgh sibuk bercerita...ni untung ada kat umah...
kl x mmg susah lah nk berbual kosong ngan mak aku ni..
sabtu ahad mst sibuk ngan jemputan, marhaban, angkat hidang...
kl hari biasa lak...sibuk mengajar, mesyuarat....
hish mengalahkan wakil rakyat...
tu kenkadang aku suka cuti sampai isnin selasa...
tu pun pagi2 mak aku x de..gi ngajar budak2 literasi....
sibukkan mak aku...


whindu gak tgk bunga2 kertas, orkid, perhiasan kat umah mak aku ni...
ni pun dah x terurus sangt, disbbkan kebizian melampau mak aku ni....



2 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

windu bebeno, kesian dia..

Anonymous said...

best lah die ade kg kan..... huhuuu