SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Setelah sekian lama....

Assalammualaikum...selamat petang...
lunch tadi aku gi kenduri kawin  umah ust. Abu Bakar Watak..
kl orang Johor mst kenal kot..
sbb ust ni sll bersiaran di Radio Best 104...
tazkirah dekat2 azan ...
nmpaklahjugak Dato' Noh Gadot...
majlis kat Dewan Bandar Baru Uda..



pagi tadi aku makan buah dan minum susu...
amatlah x baik kombinasi mknn yag aku makan...
rasa sakit perutje...hubby ajak keluar aku je malas nk gi...
Tu yg gi kenduri awal sikit, b4 zohor..
sbb dh lapo sngt... angin pun dah masuk dalam badan...
briani aku rasa, mmg sedap...tp pert x berapa nk sihat...


lps gi kenduri x tau gi mana...
gi Perling Mall jap...smbil tu  cakap ngan hubby..
nk rasa tuti frutilah...kata ngidamje...hehehe
padahal x pun...tp mcm rasa nk rasa lah...
sbb dah sekian lama menunggu nak rasa....
nk tau sedap ke x...

 akhirnya...dapat jugak aku rasa...
ambik ko..RM 20.67...
hmmm...rasa,  biasa jelah, sbb aku ni bukan 
penggemar aiskrim @ yogurt yang tega...
ambik perisa vanilla dan lagi satu apa erk, 
masam ala2 yogurt...


masih ada simpan kat aisbox, lps ni dh x mau...
kl teringin barulah gi bl agaknye...



No comments: