SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Puding Roti with Vanilla Sos


walaupun dalam pantang, tetap gak rasa nk buat keje...nilah keje yang aku leh buat...
 lps tu rasa sakit sikit,  x pe sikitje...yang pasti puas hati dpt buat utk hubby...
aku malas nk letak cara2 nk buat yer, search kat internetje...fresh milk, roti, susu cair, takut xpired...kismis x de, letak kurma, tu pun aku letak 3 biji, patutnye lagi bnyk, malas nak siat2...


hubby ckp sedap, cuma kurma tu patut letak banyak barulah seimbang, kl x cpt muak, yerlah makan ngan susu, mmg muak, aku rasa sikit2je...takut nk makan...kang x pasal2 aku gi klinik lagi, x mo.... aku titipkan gak utk adik ipar aku jaja, nk resepi, nnti kakak ko ni send kat email yer...nk belajar buat yer....



alahi, buruk no rupa ko yer puding, x bersmgt mcm tuan dia...huhuhu....



1 comment:

Unknown said...

Puding roti mmg sedap, tmbah mkn time panas br lps msk tu, perghhh...terangkat!