SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Majlis Merisik dan Malam tadi demam panas...

Huhuhu, sedih sngat rasanye, smpai aku nangis x nak gi klinik, aku ckp nk jelumje, tau x jelm tu apa? aku pun main bantaije, x tau perkataan yg paling sesuai, yang pasti aku rendam sapu tangan ngan air sejuk, sapu kat dahi, lap tangan, kaki, mcm buat spanging utk pesakit yng x leh bangun...biar panas tu keluar...mmg rasa bahang sngt, dhlah cuaca sangt pnas, kipas atas bawah hubby bukak...pun rasa panas...ni gara2 x nak gi klinik...





semalam hari ahad, ada majlis merisik, utk SIL, adik bongsu myhubby...jaja x lama lagi dh nak kawin, bestnye...aku pun x tau butirannye, ikat berapa tahun, tp yang pasti lps raya 26 Ogos 2o12 majlis tunang...wah sernknye, x sabar nk tunggu majlis, eh macm aku lak yang tunang....hehehe...

so, masa rombongan merisik ni, aku x lah tolong sngt, MIL dan SIL x bagi aku buat keje...almaklumlah aku kan x sihat...hehehe, ngelat buat keje...tp aku mana leh tgkje...potong ayam pun jadik lah...ha3...menu smalam MIL buat nasi ayam, sambal udang, syur campur, yang aku x leh tahan smbal udang lah, tp aku kan x leh makan, sodih, makan nasi ngan sup + ayam + salad, terbantut selera aku, x pedas...teringin sangt aku makan gak udang 2 ekor...tp x cukup...teringt2 smpai skrang..bilelah nk abis pantang ni...




Dalam keadaan cuaca yang agak panas, balik dari dari umah MIL terus mandi, aku tido je, bangun, badan dh rasa pnas...aku dh agak ni nk demam...tulah sapa suh mandi truz, kang kene rehat dulu...




asal aku gemuks, x ngaku mmg aku gemuks...
bersama SIL along, yg bnyk bantu mak...tima kasih along...
x lupa juga jaja dan kak ayu...



2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wahh mkn mkn!

eMMe said...

untung kite dpt kakak ipar yg sporting, hehehe~

pantang makan, sabar tau... jaga diri... cepat2 sembuh...