SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Alhamdulilah...masih blh pakai lagi...

Sekarang ni duit mcam air jekan...
lom lagi masuk bulan baru...
duit dah paras nyawa2 ikan...huhuhu...
kenalah berbelanja dgn berhemah....


semalam berbelanja barang dapur kat smart..
betulkan sekali hp sony aku yg rosak tu...


nilah sony hp aku yang rosak tu...merah ok...
spt biasa ribbon nye rosak...
semua button x leh guna..lps tu...
skrin nye pun trus gelap...tension tul....
RM 70 kena...yg ori tau...
tp yang sakit hati, aku tanya budak Tayson...
ribbon yg dulu tu ori ke local...
dan dgn kecewanye dia bgtau aku local rupanya...
patutlah pakai x sampai 3 bulan dah rosak...
ni pun aku x tau lah dia bg aku yg ori ke, local....
nasib jelah...aku dah rasa nk trend in je hp ni...
dah hbs RM140 utk betulkan...




...NOKIA E63...
i like....red ok...kenalah kumpul duit dulu...
ntah2 tahun dpan baru dapat...ha3...
terbawk2 dalam mimpi...
bilalh blh dapat....huhuhu...
sayang nak hp baru....




p/s: nasib baiklah kerosakannye cuma ribbonje...
blhlah pakai lagi, hari ni gian mensnap gambar sendiri...
dah lama oi x snap gmbar




No comments: