SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Hari ni dah sihat...

Sejak hari Jumaat hinggalah hari Isnin...
aku x sihat o....badan sakit dari pinggang
hinggalah ke kaki....mmg rasa sakit yang teramat sngt...
hari ahadlah yang palik teruk...
tersedar kul 3.00pg perut dan pinggang sngt sakit
mmg x tertahan...rasa nk ajak myhubby gi klinik je...
tp memandangkan klinik x perlu berbayar mmg x bukak...
jadik aku berzikirjelah utk hilangkan sakit..
sampai tertido hingga subuh...bangun solat subuh...
mata aku rasa berpinar2...pusing2...nk muntah lagi...
aku tahan je...lps solat tnpa doa...dah tertahan aku muntah lagi...
mmg x leh jadik aku tido dulu...tgk kipas,
siling, dinding semua berpusing2...semua menari2...
seram sejuk lagi...aku mmg x sihat ni...
kul 9 lbh aku kejut myhub gi klinik...klinik tmpat biasa gi..tutup..
aku rasa mmg hari ahad klinik ni tutup...
terpaksalah gi klinik kat larkin...

sampai klinik larkin...
ramai gak orang yng sakit..
aku orang yg last ketika itulah...
nasib baiklah semua x lama..kejap2 je...
aku jalan pun dah terhoyong hayang...
mmg pening dan gelap mata...

masuk bilik doktor...cek2..
tanya period last bila...
mst ckp aku prenen lah ni...he3
padahal jumaat hari tu last...
x de maknanyekan?...tp kl betul alhamdulilah...
lps tu...tekanan darah tinggi sikit...
dia tnya aku ckp tido ke x, aku tido terlebih...
aku ckp pert aku sakit...truz suh aku baring..
cek pert...wah first time aku dinoda oleh orang lain...
ha3..malu seh..betul aku x pernah cek sampai ke situ..
sllnya aku sakit, cek tekanan darah tinggi je...

cek2 x de masalah pun...
asal eik...aku stress ke?
ntahlah...aku dapat mc 1 hari...
aku ckp ngan myhubby suh ajak aku bercuti...
aku stress duk umah..ha3..

hari ni aku datang opis seperti biasa...
keje seperti biasa...
tp panas Ya Allah...air cond rosak...
cptlah betulkan...panas woi...
x tahan...harap sakit ni x berulang...
pert tetap rasa sakit...pening dah x de...

2 comments:

attyfir said...

dah sihat ke..? semoga bertambah baik hendak nya ..

erienz said...

alhamdulilah dh sihat kak atty..