SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Wedding Anak Pak Teh (Napee)

Semalam aku gi wedding umah umu dan apai
hari ni umah pakteh aku...
pak teh adalah adik ayah aku no5 dari 9 orng adik beradik...


Hari ni, anaknye yang no.2 kawin...
kiranye kali ke 3 buat majlis kawin,
sebelum ni anak no 3 dan no. 1...
semua lelaki....ok...
anak pempuannye sorangje...kecik lagi...
yang no.2 ni aku panggil napeeje...
umur 27 tahun...


pelmin tema merah putih...
aku pun ikut tema gak...tp x de putih lah..
aku merah hitam...oklah ada merah kan...



pengantin merah...


pengantin lama...tp masih honeymoon lagi tau...



lauk yang aku ambik...
ambik ko...x hbs gak aku makan...





bapak saudara, mak saudara, sepupu, anak buah....






lama gak aku lepak kat sini...
dari kul 12tghari sampailah jam 3.15ptg...
aku asyik ketawa dgr bapak saudaraku buat lawak...
x sudah2 ada je lawak yg dibuat....
yng palin best, bila kaum kerabat yag x pernah tgk...
aku tanya mak sapa tu, ank sapa tu ....
seyes kalau jumpa kat tgh jalan ke mmg aku 
x kenal sepupu sepapat aku ni...
maklumlah ramai sangt...lps tu sekrang smua dah besar2...
dulukan budah hingusan je...he3...termasuk aku....





No comments: