SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Tensyen

Assalammualaikum...
kawan2 kali ni kali yang ke8 aku keluar masuk
on of internet ni...mmg menguji kesabaran...
kejap hijau kejap biru...jap lagi bila aku siap taip..
trusje keluar lampu hijau...
lps tu siap x leh nk save lak tu...
tensyen...dah berapa kali aku nk karang ayat...
dah b.melayu aku super power...terbaliklah yer...

alamak ijau lagi..sah mlm ni aku x leh nk buat entry lagi
tunggulah bila ada kesempatan...
10 entry aku buat dalam 1 hari..ha3
mcm lah ada orang baca blog aku ni kan...

eh biru lak...
aku dah malas dah ni...
kalau rajin aku buat ok..
kalau x tunggujelah...

2 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

time2 cam gini mmg tension
kekadang berbakul2 kua maki hamun
heheheheh..

erienz said...

tu yg bila nk gi blog kenkawan jadik malas...sbb berukben asyik hijau je...nk tgk kat opis tgk keje lak...sibuk ke x...