SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

JaMuAn RaYa KPYPJ

Hari ni, makan free lagi,
kali ni jamuan raya KPYPJ di Kolej Komuniti Batu Pahat...
sebelum ni tiap2 kolej akn bt jamuan raya...
tahun ni tuan umah KK Batu Pahat...
tahun depan x tau kat mana...he3...


bertolak dari HQ menaiki bas dalam kul 8.30pg
sampai pun dekat kul 11 pg...
hujan rahmat mengiringi kami datang...
rasanye mmg dah lama aku x datang kolej ni...
dh bertahun rasanye....

kalau dulu traning utk budak2 sekolah...
msti kite akan buat di kolej komunit....
whindu pulak zaman gi kursus...
jumaat sabtu ahad je x lekat kat umah...
skrang ni bila dah kawin..slowlah sikit...
lps tu skrang aku dah x duduk training...
sesekalije turun membantu apa yg patut...


kolej komuniti YPJ Batu Pahat...
selain daripada batu pahat...ada di muar, segamat,
pontian, johor bahru, kota tinggi dan mersing...


 mariam, aku dan aniz....


 tuan rumah...
Pengurus KK YPj Batu Pahat...En. Khairulazli...



 mknan wajib ambik...sate...


 nasi briani batu pahat...yg ni aku x rasa..
makan meehon sotoje...


 kenalkan yg tengah nilah bos aku...
Hj Bos..



 yang baju hijau bos Tadika YPJ Hikmah...
yang baju kuning...Bahagian Latihan & Khidmat Runding...
aku panggil bos kecik...


 ni bos kewangan...bos ni mmg suka bergambar...
ko snap banyk mana pun dia x marah...
akan menyengehje... 



kiteorang bertolak balik dalam kul 1.40ptg..
cuma singgah utuk solat zohor....
x ingt apa nama masjid tu...


 driver bas...abg ali...
sibuk ketuk panggil orang lampun suh solat...


 utz Mizi mcm musafir gitu...


 ni apa namnye....bedukke?



bas yang kiteorg naik...


sampai opis dalam kul 4 ptg..
dah lama x naik bas...penat gak rasanye....
semua melepek kengantukan...

No comments: