SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Ngedate Ngomel Ngomel

Selamat hari sabtu...
lom sarapan lagi tau...
lapar pulak rasanye..tp x tau nk mkn apa....
aku update dulu...kang baru tgk apa ada kat dapur..he3...


semlam aku gi ngedate bersama ngan kak ina...
berjanji temu dgn ain dan umu...
mmg kecoh kalau dah jumpa..
lokasi di angsana, tempat makan kat imano's...
rasanye tu je tmpat sesuai untuk ngomel2x..
dgr mslah diorang..mcmlah aku dan kak ina pakar kaunseling...he3
sorang masalah kekasih...sorang lagi masalah suami..
mcm2 kan tu semua asam garam kehidupan...
semua terletak pada diri sendiri utk settlekan masalah...
kite cuma dapat memberi nasihatkje...
x pakar mana pun...setiap orang ada masalah masing2...




mcm biasalah bila kak dah bertemu ngan regunye...
 x sah kalau x de gambar b2...
oh lupa nak bagi tau gambar semua ihsan dari ain dan kak ina...
aku punya hp sakit...tunggulah sihat...he3..


masa ni umu lom sampai...
aku, ain dan kak ina...



ain bawak cupcakes....untuk besday girl...
frien 4ever...



besday girl....20.10.10...
cantik nombor tu...selamat hari tu yer kak ina...





pilih menu...



pilihan kami....yang nasi tu ain punya...
yang lain semua mkn western...



bersama cupcakes nama memasing....








p/s: ngedate sesi meluahkan perasaan...
sampi x sedar dah kul 3 ptg...mmg rasa 
x puas nk ngomel2..tp apakan daya ada tugas 
memasing...aku, si ain  hantar balik opis...
kak ina trus gi cetak...
sampai opis tgk kite hj bos x de...
sambung lagi berbual ngan ain..
kul 4.30 ain minta diri utk pulang..
insyaallah sesi ngedate akan berlangsung..
bila memasing ada kelapangan....






2 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

amboiiii3... ngedate tak ajak.. hehehe

erienz said...

jomlah ngedate kak...kite buat prjumpaan antara blogger lak..mest best...