SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Time Convocation-part 3

Hari kejadian 2 Oktober 2010 hari Sabtu...
pepagi dah kena bertugas...
aku LO (liosen officer)
ditugaskan utk pakaikan jubah untuk...
Datuk Ahmad Zahri dan En. Sa'dullah (KPYPJ)...

Ramai lagi yg bertugas dalam 9 orang LO....
ingtkan tahun ni aku dah x terlibat lagi sbg LO...
rupa2 nya...masih lagi...rasanye start aku keje sampailah
skrang aku jadik LO, kalau skip pun 1  2thun rasanye x terlibat..
masa tu jaga utuk Malam Pra Graduan...
itupun aku jaga VVIP...

untuk pelajar yg graduan mmg aku x sempat snap...
sbb dah duk dalam bilik VVIP x leh nk keluar....
bilik VVIP dah masuk dewan...kiteorang cari makan...
lapar seh x makn lagi...

kali ni MB datang awal...kul 8.25pg dah sampai...
terpaksalah tunggu dato' yang lain...
masuk dewan dekat kul 9....
dan dekat kul 11 semua dah siap...
graduan tahun ni x ramai...cuma dalam 300 orangje...


ahli BOD dan staf pengurusan

 
aku dan izz sakura...


bersama LO yang lain


sama x ngan banner kat belakang tu...


ni je yg sempat snap...hepi budak2 ni...
bergambar sakan...


Menteri Besar Johor


dif-dif kehormat bergerak mengiringi MB



Selesai je tugas sebagai LO..
aku, aniz dan mayam bergerak utk tugas setrusnye...
lipat jubah..next entry..

No comments: