SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Kehausan dan kelaparan hujan2 ni...

Pagi tadi kat umah aku hujan ngan lebat....
mmg sedap kalau sambung tido...
aku tgk myhub nyenyak sekali sambung tido...
siap kilat guruh petir lagi...
trus aku off laptop...
kan x pasal2 disambar petir lak nnti...
kalau dah hujan mestilah laparkan...
tgk apa ada kat dapur, tepung ada...
ikan bilis, bawang ada, minyak masak pun ada...
apa lagi buat jemput2 ikan bilislah...
tp gambar x snap lah...x kuasa hai nk pakai kamera...
hp tunggu bulan depan jelah betulkan..
nk beli yg baru lom ada dalam bajet lagi...
bajet 2011 pun x masuk...jadik tunggu 2012 nye bajet...
kalau rezeki melipah ruah...amin...


petang cuaca redupje...
tp Ya Allah sunggh aku dan myhubby kehausan...
balik dari kenduri singgah kedai makan...
semata2 nk minum air cheekong...
lapar x lagi...tp hausnye...mmg tahap gaban...




sedapnye...cheekong sejuk...


nikmatnye dapat minum...


selalunya aku akan kongsi ngan myhub...
tp hari ni disebabkan kehausan...
sorang satu yer....



x kan nk minum air je kan...
oderlah keropok ikan RM2....



p/s: kali ni air yang aku oder mmg habis...
licin tau...x suruh myhub hbiskan pun..


No comments: