SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

PaGi SaBtu...

Assalamualaikum dan selamat pagi...
dah lama rasanye aku x update blog...
whindu nk berblogging tp x de mood nk
berkongsi ngan geng bloger...


Hari ni xtiviti nk ke utm ambik dokumen..
dan majlis kenduri kawin apai dan umu...
ikutkan aku nk balik kota tinggi...
tp apakan daya husben keje..
famili aku ada kat kampung sekarang ni..
sbb esk sepupu aku kawin kat gelang patah...


jadik esk famili aku datang jb..
seronoknye..rsa dah lama x jumpa...
bulan ni pun aku x balik kampung...
tu whindu sangt ngan adik lelaki aku tu...


lagi satu yang paling aku x de mood nk post entry...
hp sony aku rosak lagi, huhuhu...
menci...dah lah terpaksa bawak kamera....
kalau pakai hp kan senang...


oklah, masih x de idea nk kongsi...
nk gosok baju...lps tu nk gi utm....
ok sayang u all...mis u...





No comments: