SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

tripple ok...

alkisahnye....opis aku nk buat pelancaran jurnal...
hari selasa 2/11 kat persada johor...
but masih x konfem lagilah aku terlibat atau x...
tp opis mate ckp aku kena bersedia...
takut terlibat sekali....


so yang jadik masalahnye buat aku...
aku dah lama x de blazer..
blazer aku yang lama dah x muat...
aku dah bagi adik aku...


sekarang aku kena cari blazer...
duit lagi....tp aku berdoa aku x terlibatlah...
x pun aku blkang tabirje ke...
blhjelah, asalkan x melibatkan pemakaian blazer...


aku tau blazer tu penting skrang utk aku...
bnyk mjlis2 korporat yang kena atten....




jalan2 kat angsana, gi uo...
sampai terlelap belek blazer...





jumpalah blazer hitam ini...
aku pakai 3xl ok...
besar x?  sungguh besar aku ni...
maslaahnye aku ni kat lengan...ketat lah...
aku ni bab lengan, peha..memg membesar dgn jayanye...
ada petua x mcm mana nk kuruskan lengan dan peha...



nilah blazer lama aku...
dah bagi kat adik...dulu aku kurus senangje cari...
skrang ni semuanye susah...huhuhu...
tulah...sapa suh gemukskan...



p/s: aku x beli pn blazer tu...
bajet x delah...

1 comment:

puterikurekure said...

takpe. cari2 lagi dan bila jumpa yang kenan, sambar je erin. bukan senang nak cari yang selesa kan?