SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Makan Sajorrr...

Sahlah badan aku akan naik berkilo2....huhuhu...
lps ni kena puasa lak...
semalam Jumaat dan sempena last syawal
dari pagi hinggalah petang asyik makan je....


pagiJumaat macam biasalah....
bacaan Al-Quran....dan sewajibnye bila x puasa
mestilah ada mkn2...dan pagi itu....
dengan jayanye aku menghabiskan 
satu bekas polistrin nasi ambang....


Dalam kul 11.45pg aku, kak zai, anis dan mayam...
gi lak umah kak zura...umah kak zura pun mkn nasi....
nasi briani gam...pergh...mmg sedap...
tp aku dah insaf...mkn sikitje...sbb tau lps ni
gi mkn kat umah bos aku lak...
semua orang tanya kenapa aku mkn sikit...
sbb aku diet...he3...takut beb, aku mmg elak 
mkn nasi sampai 2 3 kali dalam 1 hari...
kalau x badan aku akan naik ngan jayanye....


marhaban di rumah Kak Zura...

sesi bergambar....wajib ada...
see...lengan aku dah besar... kalau aku x mkn pun...
tetap bhgn lengan dan peha aku akan
membesar dgn jayanye....


sahabat yg hadir....



lps umah kak zura...kiteorg bergerak ke umah aku lak...
relax2 kat umah aku...mkn kuih raya jelah...
nnti mkn kat umah en ruhi yer....



 mereka sampai dulu...aku dah ckp suh singgah umah aku dulu...
sian sapa yg nk gi umah aku x sempat...sbb dah kul 4...
kena balik opis....keje keje keje...


 isteri bos aku...kak ermita...
dan anak no.2 Marsya...


 staf lelaki mkn kat luar yer...


 marhaban ...

 ni yg paling sedap...jarang umah terbuka
masak ubi rebus tau...


 sate....aku dan aniz...


 tuan rumah...En. Ruhaizal...


aku dan kak zai
dah lama x berbual...sekali bersama mcm2 citer keluar...
x lama lagi kak zai  pindah ke tempat aku...
x delah ko terperuk kat bangunan hujung tu yer kak...

 

No comments: