SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Berakhirnya penantian.....



Cuba teka aku dapat surat apa.....
jengjengjeng....
-
-
-
-
-
-
-
-


surat yang ditunggu2....





penantian ku telah berakhir.....
aku dapat status jawatan tetap....
aku interbiu pada 7 Januari 2010....
dan baru skrg aku trm jawapannye....
ALHAMDULILAH....syukur kepadaNya....

berkuatkuasa pada 5 Mac 2010....dah lama rupanye...
sekarang dah 15hb.....he3....

cepat2 isi...hari ni jugak aku hantar kat pentdbiran...









p/s: aku telah bekerja dekat YPJ dekat 7 tahun...
sejak 13/8/2003....lama x? lama kan...
SETIAKU DI SINI...



4 comments:

.::WaNiE::. said...

ishhh lamanya

tahniah !

erienz said...

tima kacih...lps ni mintak gaji lak naik...he3

SYANI said...

tahniah..tahniah...

erienz said...

aisyah hani...tima kcih...