SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Pizza Hut

Lepas Karoeka kitaorg terus bergerak ke Pizza Hut...
Bangteh (adik aku yang lelaki) x makan lagi...
sian mesti lapar...x pandai nak mintak mkn...tu diam je....
lagi pun adik aku Juha dah janji nak belanja dari bulan lepas...

pizza hut kat Bahau...

aku dan adik bangteh (Taza)



Nadia dan Juha



aku dan myhub



bangteh dan ijan




sabar menanti Pizza Hut...



Kalau tgk muka adik aku ni ...
x mcm sakit...mcm budak normalje....
ni kl ikut kan dah darjah 6...tahun ni UPSR...
adik aku sekolah PDK ...kat kg aku x de kelas
utk budak autism...terpaksalah dia bercampur ngan budak
sindrom down...


makan sup dulu...




bangteh x pandai minum air gas...
bagi milo ais...




ijan...x sbr nak mkn pizza




dah sampai....lagi satu x sempat nak snap...
dah ada dalam pinggan masing2



mcm x caya bangteh makan pizza...
sbb masa kecik, dia boleh makan nasi ngan kicap dan telur
mata kerbau...tuje...yang boleh makan...
sekarang ni semua dia boleh rasa...
kalau x sedap dia x makan....



sup cendawan...


chicken apa ni ye...

Jam 6.30 balik umah....malam ni ada orang nak datang umah pulak...
p/s: kenapa gambar ni bila kite copy kat
facebook...bila uploud kat sini saiznye kecik ye...
x puas tgk gambar ni...


2 comments:

nURmALa mAZLan said...

lama x makan pizza la

Diarihatiku1976 said...

bestnya dapat makan pizza.. nyummmm..nyummm...